Основне завдання сучасної школи, яка має на меті розвиток гармонійно цілісної особистості, де у центрі уваги – учень з його обдарованістю, здібностями, потенційними можливостями, є створення інноваційного простору. Адже нині, в умовах розбудови державності, гуманізації та демократизації суспільства, дедалі актуальнішим стає формування інтелектуальної, соціально-активної, творчої особистості. На всіх етапах розвитку школи головним завданням було і залишається підвищення рівня професійної майстерності педагогів. Сучасній школі сьогодні потрібний учитель, який міг би оновлювати, удосконалювати зміст своєї діяльності.
Методична служба району велику увагу приділяє роботі з вчителями 2-х класів, допомагає їм у розв’язанні конкретних умов щодо методики викладання, ознайомлення їх з сучасними методиками та технологіями навчання, перспективним педагогічним досвідом, особливостями роботи з документацією загальноосвітнього навчального закладу.
20 жовтня 2011 року на базі Тростянецької ЗОШ І-ІІ ступенів пройшло чергове методичне об’єднання вчителів 2-х класів із теми «Розвиток розумових та пізнавальних здібностей учнів на уроках читання через використання різновидів наочності, використання ІКТ», у роботі якого взяли участь 23 педагоги району. Бороденко О.В., вчитель початкових класів Тростянецької ЗОШ І-ІІ ступенів підготувала презентаційні матеріали, які розкривають суть іі творчої лабораторії.
Методист районного методичного кабінету Грогуль Л.М. ознайомила присутніх з використанням інтерактивних прийомів навчання на уроках читання в 2 класі.
У практичній частині роботи методичного об’єднання вчителі відвідали відкритий урок у 2 класі, поділились своїми враженнями та досвідом роботи з питання проблем використання ІКТ на уроках в початкових класах.
|