Ніколи не проводити урок у роздратованому настрої;
Не з’ясовувати стосунки з учнем у присутності інших;
Ні в якому разі не вживати лайливих слів та не читати довгих повчань;
Не використовувати оцінку – бал за поведінку, як оцінку – бал за знання;
Поважати особистість учня та його права;
Щоденно повторювати собі, що ти існуєш заради учнів, а не вони заради тебе.
2) Учитель повинен:
Розробляти
такі навчальні стратегії, які б прискорювали процес навчання і
максимально сприяли розкриттю потенційних можливостей учнів;
Вчити критично думати, аналізувати, синтезувати, оцінювати одержані знання і висловлювати свою думку;
Інтегрувати
соціальні, наукові і особистісні знання в процесі навчання, створювати
умови і моделі навчання так, щоб ця інтеграція дозволяла учням
підвищувати свій рівень знань;
Допомагати
своїм вихованцям стати свідомими і самостійними дослідниками,
пробуджувати в них особисте почуття відповідальності і абсолютний
самоконтроль;
Вивчати і давати оцінку як сильним, так і слабим сторонам кожного учня;
Складати такі навчальні плани і програми, які б відповідали вимогам і сподіванням людства по вихованню свідомих особистостей.
Виявляйте інтерес до дітей;
Навчіться посміхатися. Щира посмішка – це мистецтво;
Спілкуючись, звертайтесь на ім’я. Звук власного імені дуже приємний людині;
Будьте хорошим слухачем. Знаючи інтереси ваших учнів, намагайтеся переводити розмову в русло їхніх зацікавлень;
Давайте
дітям відчути їх значущість і робіть це щиро. У кожного є щось хороше.
Підкресліть їх цікаву думку, вдало сказане слово, намагайтеся зробити
дитину кращою у її власних очах.
3) Правила спілкування з дітьми:
Виявляйте інтерес до дітей;
Навчіться посміхатися. Щира посмішка – це мистецтво;
Спілкуючись, звертайтесь на ім’я. Звук власного імені дуже приємний людині;
Будьте хорошим слухачем. Знаючи інтереси ваших учнів, намагайтеся переводити розмову в русло їхніх зацікавлень;
Давайте дітям відчути їх значущість і робіть це щиро. У кожного є щось хороше. Підкресліть їх цікаву думку, вдало сказане слово, намагайтеся зробити дитину кращою у її власних очах.